Friday, October 22, 2010

Always around us

lensa nurrkasih:

Leaf
Weekend shot

lensa kecil:
He’s always watching us, guiding us
And He knows what’s in our little heart
So when you lose your way to Allah
You should turn
As He promises to you, He’ll always be there ...
(Always Be There -Maher Zain)

* Gambar ini saya ambil hujung minggu lepas. Outing secara solo he. Beginilah jadinya kalau tiada member sehobi lagi. Tetapi tetap juga ingin bereksperimen dengan 'gear' comel. Rasa tidak lengkap hujung minggu jika tidak keluar berdua. Entah apa-apa je ^_~.

10 nurr click(s):

Sasa Al-Sharif said...

nice. siapakah gear comel tersebut? adakah ia bergelar nifty fifty? :)

Ummu~Ishak said...

berdua = nurr + kamera

fa10 said...

fa10 datang bertandang setelah lama menyepi dari dunia blog...
cantik bokeh nur... macam guna slr. saya yg guna slr pun x pandai lg buat bokeh menarik.. tahniah

ejai_eda said...

salam... hohoho.. gamba 1st mmg terbaek.. bokeh cun sangat tuh..

nurr kasih said...

Sasa: Hehe..si gear comel adalah bergelar c Nikon dot.dot. :)

nurr kasih said...

Ummu~Ishak:iya Ummu, keluar dgn kamera di tepi rumah :). Bosan2 mcm nilah kerjanya..

nurr kasih said...

fa10: thanks fa10. iye la lama x dengar khabar dari UK dan tgk pic2 UK :). Nurr dah pakai slr..tp compact pn msh guna juga. still explore lagi. Insya-Allah fa10 pun boleh.

nurr kasih said...

ejai_eda: thanks en.ejai..hoho pic biasa je la..x jadi sgt lg tu bokehnya..teruskan usaha haha :)

Shatra said...

wow boleh tahan..nur hasil karya foto ko..myb kita sama hobi..apapun teruskan hobi best ni..

nurr kasih said...

Shatra: pic biasa2 saja ni..masih byk lagi yg nurr kena beljar. iya minat hobi yg sama. teruskan usaha :)