Tuesday, October 19, 2010

On my way

lensa nurrkasih:

On our way
Semporna Road

lensa kecil: Perjalanan yang panjang.

* "Janganlah sekiranya kurniaan-Nya lambat diberikan kepadamu setelah kamu bersungguh-sungguh berdoa, menyebabkan kamu berputus asa. Sesungguhnya DIA telah bertanggungjawab ke atasmu akan menerima semua doa di dalam apa yang DIA telah memilihnya untukmu, tidak di dalam apa yang kamu telah memilih untuk dirimu. Dan di dalam waktu yang DIA kehendaki, tidak di dalam waktu yang kamu kehendaki."

10 nurr click(s):

Sasa Al-Sharif said...

semat posisi ni :) nanti mau cari jalan lurus jarak jauh lagi best

nurr kasih said...

Sasa: thanks..iya klu dpt jalan lurus cantik kan..ada juga ambil jln lurus tapi byk kereta.. menganggu pemandangan :).

si biskut said...

hmm..kalau perjalanan dari kunak ke semporna pon ada jalan lurus.Suatu masa dulu aku penah melalui jalan yg sama.

ejai_ej said...

kat sini susah nak cari jalan lurus yang tak banyak kenderaan... takut kener langgar.. hehehhehe

nurr kasih said...

si biskut: oo en.biskut dah penah sampai sini ye..ya byk juga jln yg lurus cuma pic yg saya ambil tu x berapa ok :).

nurr kasih said...

ejai_ej: hehe kat sana x kira masa kenderaan sts byk je kat atas jln raya.

afzan said...

ni dari dalam kereta atau di luar kereta? nice!

Ummu~Ishak said...

subhanallah. cantik!

nurr kasih said...

afzan: ambil pic ni dari dalam kereta. tapi jalan baru kunak-semporna ni mmg lengang. boleh je amik dari luar kereta :)

nurr kasih said...

Ummu~Ishak: Maha Suci Allah..
thanks atas ziarahnya..