Wednesday, October 20, 2010

Street Photo @ Pasar Minggu, Kunak Sabah

lensa nurrkasih:

Pasar Minggu
Kunak

lensa kecil: Ini picture semasa Nur dan saya mengikut Ummi ke Pasar Minggu di pagi ahad tempoh hari. Anak yang ingin berbakti kepada Ummi semasa bercuti di desa halaman :). Hanya beberapa gambar yang dapat saya ambil. Tidak dapat 'menembak' dengan jayanya kerana kedua-dua belah tangan dipenuhi dengan plastik barang hehe. Mengambil gambar pisang pun jadilah, sementara Ummi memilih pisang ;).

* Photography quotes: "Shoot a lot of pictures. Experiment. Don’t go out with preconceptions of what a picture will look like. That will block you from being receptive to something new and exciting." - Mason Resnick - To the question: "What advice would you give someone who is interested in trying street photography?"

4 nurr click(s):

Sasa Al-Sharif said...

bestnya berjalan2 dengan kamera. tempat aku ni dah jadi fenomena, ke mana2 tmpt kemeriahan mesti jumpa dorang

Anne said...

Thank you so for visiting my blog, that made me happy :-)

nurr kasih said...

Sasa: hehe jarang2 juga dpt jalan2 mcm ni. kat sini tak pasti, tak ramai sgt lagi rasanya.

nurr kasih said...

Anne:Thanks for dropping by Anne. I really appreciate it :).