Monday, November 22, 2010

Nur | Self-Potrait 1

lensa nurrkasih:

Nur
In action

lensa kecil: Bila ada kamera, selalu je akan ambil picture sendiri depan cermin. Iye la, jurugambarlah paling kurang muka ada kat dalam gambar hehe.

18 nurr click(s):

Nancy Poh said...

bila le agaknya aku dpt beli kamera mcm tu ya..huhu..syok juga ambil gmbar sendiri depan sermin tu..

yangyuyu said...

setuju, penuh gambar org lain jeh:)

Sasa Al-Sharif said...

aku berkali2 dah ambik gambar depan side mirror atau pun cermin almari. haha.. kesian

Sasa Al-Sharif said...

ops.. pakai tripod ada jugak

afundee photography said...

nikonian =)

Nurr Kasih said...

Nancy Poh: huhu..kumpul pelan2 ba, dpt jugak tu nanti. kamera mkin lama turun juga harganya. iya syok kan hehe.

Nurr Kasih said...

yangyuyu: hehe btl. kdg2 smpi lupa nak amik gambar sendiri :).

Nurr Kasih said...

Sasa: haha..ya2 biasa dkt side mirror, cermin almari, cermin toilet hehe. tp nda pernah pula ko upload kan? :D

Nurr Kasih said...

Sasa: pakai tripod nda pernah buat lagi hehe.

Nurr Kasih said...

afundee photography: yup nikonian :D

afzan said...

imej nurr masih lagi misteri. berselindung disebalik lensa. haha

Nurr Kasih said...

afzan: haha.. jgn biarkan misteri menyelubungi hidup anda :D

afundee photography said...

saya pentaxian and leican =)

Ain Atika Zailani said...

hati panas bak kamera tu...heeee...

Nurr Kasih said...

afundee photography: oo ok.rare :D

Nurr Kasih said...

Ain Atika: hati panas bykkan bersabar hehe :)

Faarihin said...

hahaha.. betul2.. kita slalu ambil gambar orang.. tapi gambar kita? tak de pon.. jadi amik kat dpn cermin ajelah.. ehehehe..

Nurr Kasih said...

Faarihin: yup btl..bergaya dpn cermin je la hehe..