Thursday, December 23, 2010

Muzium Alam Semulajadi, Putrajaya | Pameran Serangga

lensa nurrkasih:

Pameran Serangga, Putrajaya
19.12.2010

lensa kecil: Ahad lepas, kami pergi ke Pameran Batu-batuan Pelik dan Pameran Serangga di Muzium Alam Semulajadi, Putrajaya. Sekali lagi membawa kanak-kanak riang membuat lawatan sambil belajar :). Ketika itu, tidak ramai lagi pengunjung yang datang.

Banyak juga gambar yang saya hendak kongsikan tetapi gambar penuh dengan muka dua model cilik ini. " Auntie, gambar kami di sini". "Cantik di sini, auntie". "Sini lagi". "Saya lagi di sini". Hohoho ok ok, lain kali seorang satu bawa kamera ye hehe. Tapi saya gembira, melihat mereka gembira (^_^).

10 nurr click(s):

adrenalina said...

nur...gambar yg last skali tuh aper mende ek yang dipamerkan tuh? curious nak tau hahaha sbb mcm pelik jer rupanya??? sarang ke?

Anonymous said...

wah bes3.....mo join!!!!!!
hepi la dorg dapi tu huh

syahirooAhmad said...

hahha. tahu tak pe. macam telur dinosour je

黄清华 Wong Ching Wah said...

Menarik...

Nurr Kasih said...

adrenalina: gambar last tu telur dinasor..65 juta tahun klu ikut penerangan kat situ :D.

Nurr Kasih said...

nur: mcm mana mo ikut..dtg la sini heheh..iya dapi happy btl, asyik mau bergambar ja :).

Nurr Kasih said...

syahirooAhmad: heheh..btl la tekaan awk..itu telur dinasor :D.

Nurr Kasih said...

Mr.Wong: Thanks..

Sasa Al-Sharif said...

kumbang kering. ada yang hidupkah?

Nurr Kasih said...

Sasa: tiada yg hidup. semua yg telah diawet. namanya pun dalam muzium kan hehe.