Sunday, January 16, 2011

LCCT: Waiting

lensa nurrkasih:

LCCT
In the morning

Ruang menunggu selepas boarding pada pukul 7.00 pagi di LCCT. Masing-masing sedang menunggu untuk memulakan perjalanan pagi itu.

lensa kecil: Fotografi adalah sesuatu yang subjektif. Tidak semua sesuatu itu cantik di mata kita dan cantik juga di mata orang lain. Dan mungkin juga sesuatu yang tidak cantik di mata orang lain, tetapi cantik di mata kita dan mempunyai makna yang tersendiri. Apapun teruskan berkongsi gambar dengan ikhlas, disamping itu teruskan menambah ilmu. Mudah-mudahan apa yang kita ingin kongsikan akan memberi manfaat dan inspirasi kepada orang lain. Peace ^_^.

* Oh, nanti saya kongsikan gambar outing saya bersama rakan-rakan photog ke Broga Hill ye :).

8 nurr click(s):

adrenalina said...

tempat adrenalina menunggu jugak ke sini kalau dah nak balik kerja...cuma bezanya arah kita berbeza ..hehehe...pernah tido kat airport sbb flight delay sampai esok harinya...banyak kenangan kat sini. mungkin kita pernah berselisih bahu..

teruskan berkarya!!

Sasa Al-Sharif said...

kisah foto yang menarik. nurr p mana ni?

黄清华 Wong Ching Wah said...

Nice candid...

bukan photographer said...

nek flight ke mn ni??

yangyuyu said...

wow nice la

CathJ said...

I love all the pics.. :D

Nurr Kasih said...

~ adrenalina:hehe..mgkn juga kita pernh berselisih bahu kan??. nurr pn selalu ulang-alik..mmg byk sgt kenangan :).

~ Sasa: Thanks..ni time balik kampung.

~ Mr.Wong: Thank you.

~ bukan photographer: balik kampung KL-Tawau,Sabah :D.

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: terima kasih ummi..

~ CathJ: Thanks kak :D