Sunday, January 02, 2011

Happy New Year 2011 | Mutiara Damansara

lensa nurrkasih:

The Curve
Mutiara Damansara

lensa kecil: Saya berkesempatan mengambil gambar bunga api baru-baru ini tetapi tak berapa menjadi sangat la huhu. Nampaknya kena tunggu 8 bulan lagi la nak ambil gambar bunga api hehe. Nanti saya kongsikan gambar yang lain ye :).

12 nurr click(s):

crystalzerosix said...

dah cantik ni..try up sket saturation dier...lg menyerlah...:)

Mirul said...

cantik... jujur..

kat mana bunga api ni?

黄清华 Wong Ching Wah said...

Nurr,
Happy New Year,
Wong

Cayril Ikhwan said...

cantik dah nie...nice...

Faaein Himura said...

cantik nurr..

saya pun tak pernah amik pic cam ni lagi.. =]

fa10 said...

bg saya dah cantik sgt dah ni.... terror la!
nur sbnrnya tinggal kat mana? sy ingatkan sabahan...

Nurr Kasih said...

crystalzerosix: terima kasih..ok nanti sya try up :).

Nurr Kasih said...

Mirul: Thank Mirul..
ni kat Damansara, PJ :).

Nurr Kasih said...

Mr. Wong: Happy New Year too..

Nurr Kasih said...

Cayril Ikhwan: terima kasih..tapi tak berapa jadi sgt.

Nurr Kasih said...

fa10: terima kasih f10..tak berapa menjadi..byk kali ubah2 setting ni hehe.. nurr sabahan tapi stay around KL ^_^.

Nurr Kasih said...

Faaein Humaira: Thanks Faarihin..ni pun 1st time ambil..tapi tak mencapai apa yg nurr nak hehe..try lagi ^__^