Friday, January 28, 2011

Lonely | Bangi, Selangor

lensa nurrkasih:

Loneliness adds beauty to life.

lensa kecil: Balik dari kerja, saya singgah di tepi padang berdekatan kawasan perumahan dan ambil gambar pokok besar ini. Dapat idea ambil gambar pokok ini selepas melihat gambar pokok rendang di Laman Budaya yang diambil oleh Ejai :). Tapi gambar ini tak ada model, cuma yang ada sebuah bangku. Sebuah bangku sepi :).

* Photography quotes: Photography is way to tell others how you feel about what you see. - Anonymous -

10 nurr click(s):

white rose said...

cantek kan daun2 kering tu...
warnanya sukar dimengertikan...

nur edit pic guna software ape?

afzan said...

ehem! dapat inspirasi dari en ejai nampaknya!

Nurr Kasih said...

~ white rose: warna2 di musim luruh :)..utk pic ni nurr edit guna photoscape.

Nurr Kasih said...

~ afzan: ehem! pembetulan en afzan...idea dari gambar en ejai ok...kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi! hahaha...

Sasa Al-Sharif said...

ejai pun kreatif, dah jadi aspirasi ni. ececeh. anyway nice idea

Nurr Kasih said...

~ Sasa: ececeh..nice dpt idea dari pic kawan2 kan..

fa10 said...

gmbr no1 buat saya teringat zaman kanak2... nmpk klasik gitu

黄清华 Wong Ching Wah said...

Nice... first one like 1950's, 60's ...

Nurr Kasih said...

fa10: pi padang baru2 ni teringat juga zaman kanak2. selalu main kat padang..bau rumput nurr sgt suka :).

Nurr Kasih said...

Mr.Wong: thanks..ala2 retro :)