Friday, January 21, 2011

Peace begins with a smile

lensa nurrkasih:

A smile can brighten the darkest day
Sofia Zahra

Insya Allah, untuk bahagia, gembira, berjaya dan tenang, kita mesti tanamkan untuk sentiasa bahagia dengan hidup. Mujahadah dan teruslah berlari kepada DIA. Meletak pergantungan sepenuhnya kepada Dia yang mentadbir alam. Jika ada ujian, bersabarlah. DIA pasti ada cara yang terbaik untuk menghiburkan kita. Oleh itu, senyumlah selalu dalam perjalanan hidup ini ^_^.

lensa kecil: Really miss her ;).

10 nurr click(s):

makalalag ismail@polixion said...

suka tgk giginyaa~

teca said...

I loved this smile!
Thank you!

Have a good weekend!
Hugs.

adrenalina said...

comey!!! boleh tengok matanya menembus dari skrin laptop!

afzan said...

ehem :) nak kritik atau komen biasa eh? aku prefer komen biasa-biasa je. comey!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sofia zahra yg sgt chomel;)

Sasa Al-Sharif said...

dah lama x nmpk sofea zahra. senyuman dia sangat comel :)

selalu la shoot gmbr gelagat dia. orang mau tengok :)

Nurr Kasih said...

~ makalalag ismail@polixion: hehe..

~ teca: i love too..thanks.

~ adrenalina: klu sofia happy, mata dia mmg berkaca2..:)

~ afzan: nak kritik pun boleh :). framing tak berapa cun kan?? susah btl nak ambil time budak2 ni tgh aktif hehe

Nurr Kasih said...

~ FIFIEY LYCHEE MARATION: alhamdulillah, terima kasih :).

~ Sasa: time sofia senyum mmg comel Sasa tapi kalau dia dah buat kerenah, huhu susah btl nak senyum :).

ok nanti nurr akan upload selalu pic dia :).

hafeez.halim said...

haha.. Chomei.. chomei.. ader iras2 dora the explorer.. ;)

Nurr Kasih said...

~ hafeez.halim: itu la juga kartun kegemaran sofia hehe..