Thursday, January 20, 2011

Red my mind | Tawau town

lensa nurrkasih

Around a corner
Tawau town

Sayangku padanya, seperti sayangnya laut pada pantai.
Rinduku padanya, seperti rindunya langit pada pelangi.
Haha...

lensa kecil: @Mutiara Damansara - Ketika tiba-tiba teringat dirinya. Lama tidak mendengar bicara suaranya. Huhuh..

* Tak sabar pula melihat gambar rakan-rakan yang pergi menembak di Batu Caves hari ini sempena Thaipusam. Saya tak dapat join outing ini..

6 nurr click(s):

Sasa Al-Sharif said...

aku dah tak aktif dah. entah nak shoot apa lagi. hari2 keadaan yg sama aja

yangyuyu said...

oh tak pegi ye nurr..tak pe nanti kita tunggu diorang nye gambar

Nurr Kasih said...

~ Sasa: jgn ckp mcm tu ba. aku ni pun, byk pic lama2, sbb aku mmg byk ambil gambar. klik je apa2 depan aku. lps tu simpan. boring2 baru tgk balik dan upload :).

wlupun keadaan hari2 sama, tp msti ada sesuatu yg kita x pernah ambil lagi kan. mari sama2 belajar art of seeing...betul ka??

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: xjadi nak pegi..ha'ah kita tunggu pic diorang nti :D.

hafeez.halim said...

hehe.. sye pegi tp xdpt amik gamba pun.. terhimpit2 smpai xleh gerak :D

Nurr Kasih said...

~ hafeez.halim: tgk kat tv pn sesak sgt..msti nak keluar kamera pun tak boleh..xpe la gi jalan2 buat lawatan :D