Tuesday, March 01, 2011

Standing alone?? | UKM, Bangi

lensa nurrkasih:

My new secret place
UKM

Standing Alone

I will stand as one, but not a lonely soul.
I can see the flower upon which my life grows, blooming into a rose ^_^.

lensa kecil: Gambar ini saya ambil di taman rahsia.. haha rahsia sangat la tu ye. Beberapa kali juga saya singgah petang di situ. Hajat di hati nak ambil gambar close-up serangga. Nak buat makro, lens memang tak mampu nak pulas dah. Jadi orangnya je la yang berhempas pulas ;).

Di taman itu biasanya hanya kelihatan beberapa orang pelajar yang berjogging. Mungkin mereka ingatkan saya pun pelajar di situ juga kot. Tapi gambar close-up serangga tak menjadi pun. Tak pe, nak try lagi.. chaiyok :).

8 nurr click(s):

黄清华 Wong Ching Wah said...

Nak pergi sana jugak ...

cts said...

Cantik gmbr ni...sgt sharp...like

yangyuyu said...

nurr kasih sgt cantik gambar ni...like tooo

Nurr Kasih said...

~ Mr.Wong: jom3..dpt keluar sama boleh belajar dgn Mr.Wong. Makro superb!

~ ct & yangyuyu: thanks ct dan ummi :D

Sasa Al-Sharif said...

komposisi yg menarik dgn teks yg menarik. berkenaan dgn keteguhan dan kata-kata prinsip

Nurr Kasih said...

~ Sasa: Thanks Sasa.. kebetulan je dpt pic ni :).

Faaein Himura said...

kat sini sy slalu jadi lone ranger... huhuhu,.... TT-TT

Nurr Kasih said...

~ Faaein Himura: huhu..jgn lemah semangat, Insya-Allah seiring masa berlalu nti semua akan baik2 juga. chaiyok :D