Wednesday, March 23, 2011

Hot Air Baloon Fiesta 2011| 3rd Putrajaya | Part II

lensa nurrkasih:

Hot Air Balloon Fiesta 2011
Putrajaya

lensa kecil: Tak banyak rupanya gambar yang saya ambil semasa Hot Balloon Fiesta baru-baru ini. Dengan cuaca yang kurang memberangsangkan pagi itu, saya cuma berdiri di depan skrin besar sambil memerhatikan gelagat pengunjung yang datang. Memang ramai. Kemudian melawat sekitar gerai yang ada di situ dan terus bergerak ke destinasi seterusnya... pameran jualan buku :D.

14 nurr click(s):

Fieza79 said...

mmg hot betul la kan...rata2 sana sini citer psl ni..seb baek jauh kalau tak nak jgk pi..hehee

♥ manje ♥ said...

assalamualaikum

kita tertarik ngan gmbar 4 tuh...
sangat 'natural'.... 'baby' memang menarik dijadikan subjek... muka 'baby' memang sentiasa jernih dan jujur...

erk mana gambar 'hotballon' ? =) ~

Nurr Kasih said...

~ Fieza79: hehe smua org dok update hot belon versi mcm2 kan. kita raikan je la haha.

tau dah klu kak fieza dkt cni, msti sampai sini juga hehee. xpe mna tau thn2 dpn ada rezeki :D

Nurr Kasih said...

~ ♥ manje ♥: waalaikusalam manje :D.

btl candid gambar baby mmg best. bersih mulus, jujur je kan. pic hot balloon kat entry bawah..kat entri ni xdok plk hehe..

afzan said...

ramai org membawa kamera besar nampaknya :)

nadya chew said...

wowo nice pics ;) keep it up

Nurr Kasih said...

~ afzan: mmg ramai sgt2 yg bawa kamera besar2 huhu..nampaknya mcm semua org dah ada kamera ni :D

Nurr Kasih said...

~ nadya chew: thanks nadya ;)

hafeez.halim said...

halamak Nurr, bess nyer dpt amik gamba mcm2 belon. Jeles2.. hmm.. sye dapat amik 3 jenis jer. Nway, nice peek & hot air balloon mmg bess!! Next year kite arrangela g secare beramai2 pulak :)

yangyuyu said...

nurr kaseh, sy pegi 2 kali tau..huhu...jumaat pegi jumpa blogger-eezaannce....

nice candid..:) gambar sendiri takde ke

Nurr Kasih said...

~ hafeez.halim: nurr pun sikit jugak dpt amik pun huhu. dah berterbangan di angkasa dah :D.

iyelah..klu dpt arrange pegi reramai lagi best kan.kira outing la.next year hafeez leader he. InshaAllah.

Nurr Kasih said...

~ ummi: a'ah nurr tau.. bestnya jumpa eezance lagi. nurr pegi tu cuaca xberapa ok hehe..tp sempat juga la shoot sikit2.

gambar sendiri ada..tp utk simpanan je la..haha

white rose said...

fuyyooohh...
bestnye dapat kesana...

Nurr Kasih said...

~ wr: jom la datang ;)