Thursday, March 10, 2011

Beautiful faces @1 | Mutiara Damansara

lensa nurrkasih:

Faces of tomorrow
Mutiara Damansara

lensa kecil: Wajah-wajah ceria anak-anak di kejiranan saya. Pada waktu petang, biasanya akan ada kelibat mereka bermain di playground taman itu atau sedang membuat kerja sekolah. Gembira dan ceria. Seronok je tengok anak-anak ini bermain, bagaikan dunia ini mereka yang punya :). Bila pulang dari kerja, akan ada yang menyapa "Assalamualaikum Kak Nurr". Hehe sopan sungguh anak-anak ini. "Kak Nurr, bila nak buat photoshoot ni?" *Toink*

8 nurr click(s):

黄清华 Wong Ching Wah said...

Innocence and childhood, those are genuine smiles ...

Fieza79 said...

bersopan santun anak2 tu...sejuuk hati...suka dorang jd model nurr...hehe

white rose said...

alam kanak2, sangat2 best...
tak tergambarkan...

Faaein Himura said...

wah.. bestnya nurr.. suka layan budak2.. budak2 skang lagi terer photoshoot dari org dewasa.. huhuhu.. =]

MamaChia said...

suka tengok senyum bebudak..terpancar keriangan sebenar..

Nurr Kasih said...

~ all: betul..kita pun gembira melihat senyuman anak2 ni..senyuman yg ikhlas :)

hehe tu la budak2 ni lg pandai photoshoot dr yg ambil gambar ni huhu..

thanks all :D

afzan said...

wah kak nurr terkenal di kejiranan :)

Nurr Kasih said...

~ afzan: hehe terkenal sgt la tu..nurr kenal 2-3 org je pun hahaha