Thursday, June 23, 2011

Berubah menuju kejayaan :)

lensa nurrkasih

Desa Halaman
Kunak

lensa kecil: Dalam kehidupan, kadang-kadang kita harus berani melakukan suatu keputusan BESAR untuk memulai sesuatu proses BARU. Berani membuang kebiasaan-kebiasaan lama yang mengikat dan melekat kuat, meskipun itu, sangat menyakitkan.

Jika kita bersedia dan mahu melepaskan beban lama dan belajar hal-hal yang baru, InshaAllah kita pasti mampu mengembangkan potensi diri yang terpendam untuk menghadapi masa depan dengan penuh keyakinan ^_~.

12 nurr click(s):

labulabi said...

itulah yang sepatutnya.langkah yang kecik mampu mengegar dunia.hehe

Nurr Kasih said...

~ labulabi: ya satu langkah, akan membawa kepada beribu langkah he.

Shatra said...

Cantik foto abstrak ni..hanya yg berjiwa seni sahaja tahu menghargai foto ni

Nurr Kasih said...

~ Shatra: terima kasih Shatra. xtau la. pic biasa2 ja tp cantik plk di mata saya hehe..

yangyuyu said...

perubahan satu kemajuan:)...

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: berubah kepada yang lebih baik satu kejayaan :)

marilah menuju kejayaan :D.

eezance said...

salam... :)

gmbr kak nurr sentiasa cantik as usual..

like!

fa10 said...

salam nurr...
gmbr ni guna macri lense ke kit lense ni?...
duk berangan nak beli macro lense sbnrnya ni... yg mana elok utk bokeh ek? 50mm ke 100mm?

Fieza79 said...

sentiasa cntik gambar kat sini...

Nurr Kasih said...

~ eezance: salam..thanks my dear :)

~ fa10: salam fa10..yg ni nurr guna kit-lens. klu mcm ni dipanggil close-up je. klu makro lebih nampak detailed. nampak la urat2 dia org kata he. utk bokeh 50mm pun dah cun bokeh dia :).

~ Fieza79: terima kasih kak :D

afzan said...

nur memang tak lari dengan bunga :)

Nurr Kasih said...

~ afzan: ye ke? hehe..wanita dan bunga xdpt dipisahkan :D