Thursday, June 02, 2011

Doa untukmu | Kunak, Sabah

lensa nurrkasih:

Desa Halaman
Kunak

Teman, tiada kebahagiaan mutlak.. tiada juga dukacita yang selamanya. Bahagia dan derita yang bersilih ganti inilah warna kehidupan.

Doakan kamu teman - segera sirna "susah hati" itu. Sudah lemas lencun kehujanan. Aku rindu sang mentari ceria berteman pelangi indah diwajahmu. Usap sesak dadamu.. Allah mahu beri kamu sesuatu! ^_~.

* Haissh..lama blog tak berupdate. Kalau dah lama tak update, liat betul nak mulakan he. Salam ceria untuk semua teman :).

10 nurr click(s):

fisa othman said...

keindahan alam menerbitkan keceriaan d raut wajah ini...:)

Nurr Kasih said...

~ fisa otman: ceria juga melihat keceriaan di wajahmu teman :)

EB said...

Heee btul klu da lama x update mmg liat nak mula.. hehehe..

Nurr Kasih said...

~ EB: heee btl kan :). terima kasih teman slu singgah di sini.

adrenalina said...

selamat kembali nur! rindu mata ni nak menatap gambar2 indah dari lensa nur dan juga kata2 yg kdg2 terusik hati kecil ku ini hehehe =)

YuYun@HanleeYun a.k.a KuLaT_NaKaL said...

Nurr...sy suka pic pertama tu..best!!!

Nurr Kasih said...

~ adrenalina: segala puji hanya padaNya. terima kasih adrenalina..terusik dan tersedar hehe..InshaAllah :)

Nurr Kasih said...

YuYun: terima kasih :)

Faaein Talip Roy said...

update2 slalu.. hehehe.. =]

Nurr Kasih said...

~ Faaein: hehe..InshaAllah klu rajin tu dtg ;)