Thursday, June 09, 2011

Saat rindu ^_^ | Kunak, Sabah

lensa nurrkasih:

Sungai Langgas
Kunak


Aku menanggung rindu
yang sarat, saat berjauhan.
Cukuplah doa untuk mereka dari kejauhan
Seperti juga aku mendambakan doa mereka.

* Saya tahu, kita semua menanggung rindu yang berat saat berjauhan dari keluarga dan sahabat. Jangan lupakan mereka di setiap bisikan doa kalian...^_~

20 nurr click(s):

nurdani said...

cantiknya gambar....... :D

adrenalina said...

bersabarlah dalam bersabar...
walaupun jauh...ingatan dan doa akan menjadi pengubat rindu...xper jgn risau...teknologi skarang dh canggih

Nurr Kasih said...

~ nurdani: terima kasih nurdani :D

Nurr Kasih said...

~ adrenalina: InshaAllah sabar yang berpanjangan :D..

padahal baru je bulan lalu jumpa keluarga di kg hehe.

Fieza79 said...

mantap nya gmbar...

tgh menanggung rindu gak ni...baru dtg keje dh rasa mcm nk balik hehee...

yangyuyu said...

sy kan ada..hehe

Nurr Kasih said...

~ Fieza79: thanks kak..haha kes akk ni sbb menanggung baby kot hehe..

Nurr Kasih said...

~ ummi: iye la ummi kan ada hehehe..sje2 je la..tetiba ngeeee.

黄清华 Wong Ching Wah said...

Very good catch, I did not have luck for these !

ejai_ej said...

huhuhu.. aku tak cukup sabar untuk gambar2 serangga hidup nih.. kalo serangga mati yg tak bergerak2.. tu no hal. hahahha

Mamachia said...

hei pernah gi kunak kah sis...rindu sapa di kunak :D

napa tak pegi LD sekali..jumpa kak?

muarra said...

waow great,,

Nurr Kasih said...

~ Mr.Wong: thanks. just my luck :). i like all ur macro pic..superb :D

~ ejai_ej: hehe ni serangga mati la ni aku letak hahaha. ko bole la cuma kena sabar :).

Nurr Kasih said...

~ Mamachia: sy org kunak kak hehe. hr tu cuti ada jgk dtg LD tapi kejap jak, jd xsempat la mau jumpa2. InshaAllah ada masa next time, kita caling2 ye kak :).

~ muarra: thanks a lot :D

Faaein Talip Roy said...

ya.. rindu jugak nak famili dekat kampung.. rindunyaaaaa...

btw.. nice pic nurr.. rindu nak berkunjung ke sini jugak.. hehehe...

Cik Ecah said...

tenang tgk pic2 awk...cantikk sangat...:)

salam ziarah n salam kenal2..

Nurr Kasih said...

~ Faaein: sabar faaein..cuti nti kan blk kg heheee.

ada masa dtg sini tau hehehe..

Nurr Kasih said...

~ Cik Esah: salam kenal juga..terima kasih singgah sini :)

Shatra said...

Wow nice shot, cantik dragonfly ini dng olahan serta komposisi yg cute..

Nurr Kasih said...

~ Shatra: thanks...main ambil ja..pas tu baru perasan xikut ROT kan hehe..