Sunday, July 03, 2011

Taman Tasik Cempaka | Bangi

lensa nurrkasih:

Aktiviti Hujung Minggu
Bangi

lensa kecil: Apa aktiviti anda di hujung minggu ye? Minggu ini kami beriadah di Taman Tasik Cempaka. Kadang-kadang di taman ini, diadakan senaman perdana untuk penduduk sekitar. Seronok je :). Dan yang bestnya, suka melihat pelbagai golongan tua, muda, remaja, kanak-kanak, keluarga sama-sama berjogging. Dalam hati: "Subhanallah, sihatnya keluarga ni" :).

8 nurr click(s):

bact. said...

wah.. neh area gua neh
hahah

white rose said...

salam nur...

wah, sehatnye gambar ni...
suke tengok gambar air tu...

ejai_ej said...

taman tasik cempaka? kat maner plak tu? huhuhu

EB said...

Waaa best²..
Hujung minggu eb...
Sabtu - FJM 1st Outing
Ahad - Duduk rumah kasih siap gambar client..

beaty said...

saya suka gambar neh..best!!

Nurr Kasih said...

~ bact.: oo tinggal kat area bangi ke? hehe dekat rupanya :)

~ white rose: salam :). thanks wr. pagi2 biasa je jumpa air mcm ni kan.

~ ejai_ej: kat bangi la..jom dtg then terus pi tasik cyberjaya..cantik btl view kat sana :)

~ EB: oo EB pi ke? bestnya join FJM. nak join juga tapi xada member huhu.

~ beaty: pic biasa je. btw thanks beaty :)

tqa_tqi said...

assalamualaikum..

minta izin ambil gambar saudari untuk tujuan tugasan.. terima kasih gambar yg cantik =)

Nurr Kasih said...

~ tqa_tqi: waalaikumsalam..terima kasih. ok sila2...:D