Wednesday, July 27, 2011

DIY White Studio| Mutiara Damansara

lensa nurrkasih:

DIY
Mutiara Damansara

lensa kecil: Hujung minggu lepas saya ke Bukit Merah, housemate pula bercuti ke Cameron Highland :D. Sekembalinya, membawa pulang berjenis bunga-bungaan dan pastinya buah strawberi. Dan alang-alang rumah berseri dengan bunga, me'rajin'kan diri lah ambil gambar. Subhanallah bahagianya rumah penuh dengan bunga rose dan wangi pula tu ^_~.

"Semua orang layak untuk bahagia asalkan tahu erti dan melalui jalan yang sebenar dalam mencari bahagia. Tak perlu pergi jauh, bahagia yang di cari terlalu dekat… hanya berada di dalam hati sendiri!" ~ Genta Rasa ~

8 nurr click(s):

adrenalina said...

wow...sgt mendamaikan gambar ini..guna lighting sendiri ke??? adrenalina nak ambik pic ni jadikan wallpaper desktop! teruskan berkarya dgn indah NUR!!!

Nurr Kasih said...

~ adrenalina: syukran adrenalina..ok ambil je mana yg nak he..aah guna white studio sendiri :D.InshaAllah selagi diizinkan Nya akan terus berkongsi gambar :).

pete said...

lovely photos.

Nurr Kasih said...

~ pete: thanks pete :)

yangyuyu said...

nurr...mcm gambr google ni...great

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: huhu..xada la ummi. btw thanks ya..trus berxperimen :D

eda_ej said...

gamba santek.. mebeles.. =D

Nurr Kasih said...

~ eda_ej: tq :D