Tuesday, July 19, 2011

Bersama alam | Genting Highland

lensa nurrkasih

Green
Genting Highland

lensa kecil:Subhanallah.

16 nurr click(s):

EB said...

DIA la segala²nya..
DIA la yg Maha Mengetahui..
DIA la yg Maha Bijaksana..

p/s: Comel flora itu...

LadyD said...

syukur atas segala nikmat..
cantik pics kamu.

Nurr Kasih said...

~ EB: Kepada DIA lah segala-galanya.
Thanks EB :D

Nurr Kasih said...

~ LadyD: Alhamdulillah..thanks LadyD :)

adrenalina said...

sangat suka!!!! hijau yg damai... pokok yang unik...menarik hati membuatkan kita lebih dekat dgn Allah...

eda_ej said...

hadoi.. teringin plak la nak makan pucuk paku tumis.. huhuhu.. =D

Nurr Kasih said...

~ adrenalina: tq adrenalina..stp ciptaan Nya adalah unik dan hati yg lembut seperti hatimu pasti sts dekat dengan Nya..

Nurr Kasih said...

~ eda_ej: huhu..ibu2 mengandung telah teringin..minta en.ejai ge beli heheh..

yangyuyu said...

nice pic

Mamachia said...

semua ciptanya bukti kebesaranNYA..

黄清华 Wong Ching Wah said...

ABstract yang menarik ...

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: thanks ummi :)

~ Mamachia: betul kak.

~ Mr.Wong: tq :)

eda_ej said...

kat sini mane nak carik?? petik kat taman botani buleh tak?? hehhehe..

Nurr Kasih said...

~ eda_ej: hehe..klu agak2 pak guard xada..bole je hahaha. carik kat pasar xde ke? huhu.

Cik Shiqa said...

nurr, syukur kerana kita di kurniakan alam yg sangat cantik.. dan dengan memuji kecantikan itu mennjadi salah satu cara untuk kita sentiasa mengingati semua kebesaran-NYA..

cantikk owh ni gambar. kasi sia lah.haha

Nurr Kasih said...

~ Cik Shiqa: btl tu Cik Shiqa.. melihat, memuji adalah satu cara utk kita bersyukur.

tq..bole ba klu utk Cik Shiqa heheh.