Thursday, July 28, 2011

Sofia Zahra | Sri Indah, Tawau

lensa nurrkasih:

Sofia Zahra
Baitul Sakinah, Tawau

lensa kecil: Gambar lama Sofia yang tersimpan dalam HD. Upload selepas digodek2. Ok layan dan peace... ^_~

16 nurr click(s):

Mamachia said...

comel sofia..wajah anak2 penuh kejujuran..
selamat menyambut ramadhan sis..moga ibada puasa kita mendapat keberkatanNYA.

Nurr Kasih said...

ia kak..menanti ramadhan yang tak lama lagi :D. Aamin..moga kita dpt keberkatanNya..

黄清华 Wong Ching Wah said...

Comelnya, nice post !

Nurr Kasih said...

~ Mr.Wong: tq :D

labulabi said...

salam ramadhan.dah tak sabar rasanya.hehehe

yangyuyu said...

ramadhan ada bonus pahala sale yg harus kita rebut..:)

nice potret, sgt cute..

ahad sy pindah nurr:)

Nurr Kasih said...

~ labulabi: betul.. xsabar untuk berada dibulan yg penuh dengan ganjaran, magfirah dan keberkatan..moga bertemunya.

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: ya ummi..ramadhan sale berganda2 dr Allah. kita harus merebutnya..setiap kebaikan digandakan ganjarannya.

oh ye? tgh sibuk berkemas la ni. menyambut ramadhan di rumah baru..moga lebih bersemangat utk melipatganda amalan :D

LadyD said...

lensa kamu sgt cute berdepan dgn kanak2...love yr pics.

Nurr Kasih said...

~ LadyD: thanks LadyD :D

suichi said...

tawau tawau how yeaah~~~ hehe
selamat berpuasa~~

fa10 said...

Siapa yg cute mute ni, anak buah ke?
Selamat berpuasa Nurr..

Nurr Kasih said...

~ suichi: selamat berpuasa..yeah tawau tunggu kedatanganku hehe

Nurr Kasih said...

fa10: ye anak buah. Selamat berpuasa juga fa10 :D

ejai_ej said...

hurk... lama aku tak singgah sini kan nur.. hahahahah.. aku kalo kids nih fail sungguh.. sebab muka aku takde muka mesra bebudak kot. hahahhaha

Nurr Kasih said...

~ ejai_ej: huhu aku pun mcm dah lama xupload gambar. bukan muka ko baby face ke? hehe. bole je tapi ko tu yg buat2 tak mesra..:D