Thursday, September 22, 2011

Pasar Kunak | Ambil gambar dari 'hati'

lensa nurrkasih:


* Gantungkan kamera di leher dan ke paras dada, kemudian mulalah berjalan. Ambil gambar berpandukan dari 'hati' yang begitu dekat dengan kamera. Tidak perlu mata, lupakan ketajaman gambar, lupakan tone menyesakkan, lupakan apa-apa rules. Teruskan langkah, pandang dari hati dan tekan shutter ~ Kotak Hitam ~

10 nurr click(s):

LadyD said...

dari mata turun ke hati..
indahnya jika diabadikan di dalam lensa kan..

Nia Ridzwan said...

nice street photos !

yangyuyu said...

mmg ikhlas dr hati ni :)

Faaein Talip Roy said...

betul2.. memang itulah selalu sy buat... huhuhu.. by the way nice lah nurr.. =]

afzan said...

tapi dari hati masih ada bokeh-bokeh yer :)

ejai_ej said...

teringin aku nak ge jenjalan kat bahagian malaysia barat. mesti banyak tempat yg menarik kan.. isk... agaknye biler la aku boleh sampai lagi kat saner.

EB said...

Ada jiwa..

Ummu~Ishak said...

teringin nak gi kunak

my360finder said...

salam..
terasa keikhlasan semua gambar
tak payah nak suruh makcik2 tu posed bagai..
gud work

Nurr Kasih said...

~ my360finder: salam..terima kasih singgah sini..