Friday, September 09, 2011

Satu hari di hari raya - Dafi dan Sofia

lensa nurrkasih:

Aidilfitri 1432H

 
Petang itu...

"Dafi hati2, sofia pun hati2."
Saya mengingatkan dua budak ini yang selamba je jalan kat atas titi tu.
"Dafi, Sofia tengok sini."
Dua-dua pun menoleh. Posing ala kadar je.
"Apasal senyum lain macam ni. Macam senyum kambing ja auntie tengok ;)."
" Hehehe....Sofia la ni."
Dafi menyalahkan Sofia pula.. walhal senyumannya yang terlebih control haha.

"Sekali lagi."
"Sofia pandang lagi la."
Dafi menolak pipi Sofia menoleh ke belakang dan keduanya pun gelak terbahak-bahak. Saya pun join gelak juga tapi kamera tetap klik heheh.

"Oitt sudah2... nak hujan ni. Jalan."

14 nurr click(s):

Fieza79 said...

amboi pandai je bergaya ala model dua beradik ni...cantik arr gamba..nice sgt2...

nk tnya nurr pakai lens ape utk pic ni..?

Nurr Kasih said...

~ Fieza79: tq kak..pic ni saya guna lens 50mm..

LadyD said...

hehehe..model yg cute.lense yg super powerss...cantik sesangat.

Nurr Kasih said...

~ LadyD: lens biasa2 je LadyD. 50mm :D.. btw thanks ya..

yangyuyu said...

sudah tgk di fb tadi...mmg hebat dan sarat dgn cerita

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: ummi sori xsempat nak dtg semalam...tq :)

Nia Ridzwan said...

huehue. those kids sangat comel and adorable and sweet! cantik gambar ;)

Cik Ecah said...

alolo pandai dia manja2 romantik bdk2 ni =)

Nurr Kasih said...

~ Nia Ridzwan: thanks Nia.

Nurr Kasih said...

~ Cik Ecah: hehe gaya spontan Cik Ecah..tak sangka plk jadi cute :)

Faaein Talip Roy said...

hahaha... comeylah budak2 ni.. sweet je.. adek badek kan? depa malu2 kot nak masuk dalam kamera... huhuhu..

Nurr Kasih said...

~ Faaein: mereka sepupu faaein :). bukannya malu..entah knp tiba2 ketawa plk tu huhu...

Faaein Talip Roy said...

ooo sepupu.. mereka sudah ada rasa malu lah nurr.. hihihi...

Nurr Kasih said...

~ Faaein: hihi..sebelum tu mmg diorang asyik ketawa je faaein. enth apa la yg lucu :)