Friday, October 07, 2011

Sofia Zahra | Kunak, Sabah

lensa nurrkasih:


"Atok buat apa tu?" tanya Sofia.
"Atok bakar ikan." jawab Abah.
"Oooo. Atok, Sofia suka jambu ni."
"Nanti atok ambil lagi, Sofia bawa balik KK ya."
(Sofia sengih ^_~)

"Yang paling jauh bukannya bintang, mentari pun jua rembulan, tetapi adalah masa yang berlalu dan tidak akan kembali. Kelmarin yang luput menjadi secangkir kenangan, yang ada hanya hari ini dan akan datang, gunakanlah hari ini dengan sebaiknya, kerana esok belum tentu milik kita, sedangkan semalam telah pergi buat selamanya" - Imam Al-Ghazali -

14 nurr click(s):

kak lang said...

L.O.V.E I.T... bd

Sufinah Yussof (SY) said...

comel~ alahai~ nak ade macam tu juga~

LadyD said...

wee..cutenya bdk kecik ni..opss..LadyD ke sini dah.meh jalan2.

Faaein Talip Roy said...

sofia.. comel lah.. suka tengok pic dia pakai tudung.. nak tengok aira pakai tudung cam sofia jugak lah.. ^^,

nurr.. guna mode manual eh? mode M?

afzan said...

sofia suka makan jambu air yang masam tu eh? ke jambu madu ni?

my360finder said...

comeyyynyer...
budak2 mmg fotogenik dalam kategori yang tersendiri...

Nurr Kasih said...

~ kak lang: thanks kak lang :D

~ SY: nak mcm mana tu? nak photoshoot jgk ke hee~

~ LadyD: nurr dah singgah blog baru LadyD :D. nanti upload la pic lagi :)

Nurr Kasih said...

~ Faaein: ye la faaein. nak tgk aira juga bertudung..msti cute je :). yup guna manual.

~ afzan: ni jambu yg masam tu..tp budak2 ni suka je hu..

~ my360finder: btl..pic anak2 mmg cute je dlm pelbagai pose pun :D

Nia Ridzwan said...

comelnya sofia pakai shawl ;)

mohon share kata2 Imam al-ghazali ^^

EB said...

Lovely collection..
Lovely moment..

Love so much pic bnw n yg peace tu...
Love the expression n the moment..

ejai_ej said...

huhuhu.. sumpah cute.. ko mmg best la kalo amek gambo budak.

yangyuyu said...

comei adik sofea..gambar yg b&w tu terbaik

pete said...

lovely tone.

Nurr Kasih said...

~ pete: thanks pete :)