Thursday, March 29, 2012

Finally: Sneak-peek

lensa nurrkasih:

Sofia Zahra
Bandar Sierra, Kota Kinabalu


Akhirnya petang tadi menyempatkan diri merakam gambar. Dengan siapa lagi kalau bukan dengan Sofia Zahra. Sejak berpindah ke sini gear terperam je kat bilik... tapi dalam hati hanya Tuhan yang tahu hehe. Akhirnya, petang tadi saya buat juga photoshoot kat tempat favorite tu :). Kawasan favorite ini di atas bukit dan tempat matahari terbenam. Nanti nak upload pic yang lain ye.

10 nurr click(s):

Faaein Talip Roy said...

sofia zahra yang sangat comel!..

lamanya tak singgah di teratak nurr..

rindu sungguh nak menatap pic2 hasil tembakan nurr.. =)

Nurr Kasih said...

~ Faaein: iya la..lama faaein xsinggah sini. nurr pun rindu juga.

faaein busy ye? apapun goodluck. pengajian harus diutamakan ye :D

syakey said...

cantik! modelnya pon comel sgt. senyum maniss. (:

yangyuyu said...

nice one:)

Nurr Kasih said...

~ syakey: tq :)

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: tq ummi :)

Kira Kekuri said...

sangat comel :D bandar sierra? ohh sya selalu gak ke sana. ada kazen stay cna. huhu

Nurr Kasih said...

~ Kira Kekuri: iya kakak di bandar sierra :). dekat atas bukit tu. kazen kira di mana tu?

Cik Shiqa said...

cumill sangat lah sofea ni.... gambar ny pun cantik :)

Nurr Kasih said...

~ Cik Shiqa: alhamdulillah..tq cik shiqa. nasib baik mood dia baik masa tu, tu yg senyum ja he.