Sunday, May 19, 2013

Misi tangkap ayam | Kunak, Sabah

lensa nurrkasih:
Cik Aimy
Home Sweet Home, Kunak

Duduk rumah hujung minggu, mula la tengok gambar dan edit2. Walhal ada jurnal menunggu perlu diextract. Tak pe layan dulu gambar2 Cik Aimy ni :).

Bila balik kampung, ada aktiviti dan model comel boleh diambil gambar ;). Siapa lagi kalau bukan model cilik kat kampung tu.. Cik Aimy. Petang2, biasa Nenek akan bawa Aimy keluar jalan-jalan kat laman rumah. Ayam peliharaan Atok pun sama-sama bersiar petang kat laman tu. Aimy apalagi.. selalu usha2 nak tangkap ayam tu. Mesti dia ingat senang je nak tangkap ayam ni kan. Em tak de maknanya. Ayam ni nampak je jinak, tapi dah bagi makan pun tak dapat nak tangkap jugak hu.. tak pe tunggu masa nak kena sembelih baru tau, kata Cik Aimy.
* "When you finally go back to your old home, you find it wasn't the old home you missed but your childhood." ~ Sam Ewing ~

0 nurr click(s):