Monday, December 19, 2011

Cuti Sekolah: Lok Kawi Wildlife Park | Kota Kinabalu, Sabah

lensa nurrkasih:


Minggu lepas kami pergi menjelajahi Lok Kawi Wildlife Park Kota Kinabalu. Ramai juga pengunjung membawa anak-anak mereka ke sana sempena cuti sekolah ini. Kanak-kanak seronok je melihat pelbagai jenis binatang :).

Kalau ada tele-lens seronok jugak kan menembak hihi. Tak banyak sangat gambar, maklumlah menghayati aktiviti kali ini sambil berkenal-kenalan dengan binatang-binatang di situ ;). Boleh lawati Sabah Tourism Website untuk mengetahui tempat-tempat menarik di Kota Kinabalu.

10 nurr click(s):

syakey said...

tone gamba sgt nice! ;)

haniaiman said...

teringinnya LadyD nk jengah negeri kamu nih..entah bila la agaknya..

Nia Ridzwan said...

macam pakai filem :)

sofea kan nama adik tu?

Nurr Kasih said...

~ syakey: tq :)

~ haniaiman: InshaAllah LadyD, ada rezeki bole dtg jalan2 cni :)

~ Nia: aah itu Sofia Nia hee.

Anonymous said...

nurrsiek: huu xajak pon...mo join gak ...

Nurr Kasih said...

~ nurrsiek: wekk..mn mau letak baby?? mau lenguh satu badan klu keliling satu zoo ni ;).

Sharif Putra said...

Wow panorama n potret yg ctk, tekejut bila tengok koleksi potret ni, sya cukup kenal dng En Beddu n Pn Hayati ni..nice

Faaein Talip Roy said...

perghh.. kalau ada tele lens memang best!!!..

nice shot nur..

seronok bercuti ngan famili kan.. ^^,

Nurr Kasih said...

~ Sharif Putra: owh kenal ke? En Beddu abang saya :). btw thanks ye..

Nurr Kasih said...

~ Faaein: aah tak ada tele...tapi xada pun aktiviti tetap diteruskan :).