Saturday, September 08, 2012

Rumidi, Sandakan | Part II

lensa nurrkasih:

Rumidi Estate
Sandakan, Sabah
 
Sebelum pulang sempat juga kami mengelilingi estate tu. Pergi ke tempat pelihara kerbau, ke sungai tempat abang mandi-manda dulu dan tapak rumah lama.

Perjalanan yang panjang. Pukul 5 kami masih lagi di jalan sepanjang kundasang. Tak sempat nak singgah di Ladang Tenusu Kundasang sebab dah gelap. Pemandangan senja disajikan dengan warna yang memukau selepas petangnya hujan turun. Akhirnya kami sampai di rumah pukul 8 malam.

4 nurr click(s):

Arham Md Ali said...

Cantik gambar-gambar ni semua kak. Teringat dekat kampung saya dekat Kelantan.

Cuma gambar yang kandang tu cam slack sket sebab nampak macam tudung akak dalam gambar tu.

Nurr Kasih said...

~ Arham Md Ali: oo Arham kelantan kat mana?

hehe gambar kandang tu akak ambil dari dalam kereta. itu sisi tingkap yang nampak sikit tu. btw thanks singgah sini ye :)

Faaein Talip Roy said...

nice lah pic senja tu..
suka tengok.. =]

Nurr Kasih said...

~ Faaein: Alhamdulillah.. thanks Faaein.

Dh masuk kampus nanti..akan merindui Faaein. Iye la msti Faaein bz kan dan jarang update blog :)