Monday, April 25, 2011

Ke sungai ~ | Kunak, Sabah

lensa nurrkasih:

Sungai
Desa halaman

lensa kecil: Berkesempatan lagi menjejakkan kaki di sungai ini. Airnya cetek sahaja, tapi jika berkesempatan, kami tidak akan lepaskan peluang untuk datang ke sini. Walau jejak akan hilang bersama air yang mengalir, walau bekas akan hilang oleh arus, namun nostalgia itu sentiasa ada di situ. Kerana inilah daerah kami :).

16 nurr click(s):

adrenalina said...

suka gambar pertama!!! eh mesti sronok dpt mandi sungai!! tak dpt mandi pun...main air dgn kaki pun jadik lah hehehe

Fieza79 said...

dh lama jgk tk mandi sungai...cntik pemandangan kg..

Faaein Talip Roy said...

kecik2 dulu rajin mandi sungai.. lamanya tak pi sungai.. ni dkat mana ni nurr?

Nurr Kasih said...

~ adrenalina: thanks adrenalina :). btl sgt seronok main2 air. anak buah je yg puas mandi hehe.

Nurr Kasih said...

~ Fieza79: sungai cetek je kak..budak2 je yg beria2 mandi hehe.

Nurr Kasih said...

~ Faaein: seronok je mandi sungai time kecik2 kan..skrg tgk je la..tp sempat jugak berendam hehe. sungai kat kampung nurr..sabah :)

yangyuyu said...

nurr kasih...seronok ke bercuti:)

Nurr Kasih said...

~ Ummi: biasalah ummi.. dpt balik kg mesti seronok kan :D

Mamachia said...

suasana kampung yang damai..tengok sungai tu mcm nak terjun pla..

eezance said...

tenangnya.. kat mana ni kak Nurr? :)

Nurr Kasih said...

~ Mamachia:saya pun mcm mau terjun kak..tp airnya cetek.. jadi duduk berendam ja la :)

Nurr Kasih said...

~ eezance: ni kat kampung, sabah :).

ejai_ej said...

huhuhu... sejuk mata memandang... sesejuk air sungai tu kot.. huhuhuh... kat kampong aku ader parit je.. sungai tarak.. hhahaha

Nurr Kasih said...

parit pun parit la..yg penting bole mandi ye dok. parit besor mcm sungai juga kan hehe

bact said...

sume gmbar neh snap sendiri ke??
pakai kamera apa??
cantik la..
teruja gua..










btw slm perkenalan..

Nurr Kasih said...

~ bact: yup snap sendiri. sy guna kamera biasa2 je. dslr entry level.

salam perkenalan juga. apapun thanks atas komen dan kunjungan:)