Friday, June 24, 2011

Bubble: Bolehkah terbang tinggi?

lensa nurrkasih:

Bubble
Putrajaya

Angankan apa yang engkau ingin angankan...
Pergilah ke mana engkau ingin pergi...
Jadilah seperti yang engkau kehendaki..
Bebaskan semua imaginasi..
Raihlah semua mimpi..
Yang selalu terbayang..
Terbang tinggi..
Bersama angin..

Sebab hidup hanya satu kali dan engkau hanya memiliki satu kesempatan untuk melakukan segala hal yang engkau ingin lakukan ~ pencandapuisi ~

lensa kecil: Haishh.. asyik berpuitis je. Layankan je huhu. Dapatkah terbang tinggi.. Melambai pada Laut Cina Selatan.. Pergi jauh dari tanah besar.. Moga Allah bantu ^_~.

10 nurr click(s):

YuYun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

waa...nice photo!!

ejai_ej said...

terbaek la.. huhuhu.. cenggini ko kener blanje aku makan nih. hahahhah.

Nurr Kasih said...

~ YuYun: thanks yuyun :)

Nurr Kasih said...

~ ejai_ej: hahaha x adahal la nak belanja ko makan. aku on je.. kat tmpt aku ni, McD dkt je hehe..btw thanks ye :)

afzan said...

bila belon tu nak pecah?

Nurr Kasih said...

~ afzan: hehe..kat cni x akan pecah :)

Faaein Talip Roy said...

nice lah nurr.. jeles plak!
hehehe.. blom lagi dapat amik pic bubble cam tu.. =]

wah.. rajin yer nurr bermadah pujangga.. =]

yangyuyu said...

terbang la setinggi yg kau mau...

wah aku pun dah bleh masuk skit puisi ko ni hehe

Nurr Kasih said...

~ Faaein: haha bukan rajin sgt pun. saja sesuka :). wah lama btapa yek..good luck dear :D

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: nak setinggi langit la..hahaha layankan aje ummi :D.