Wednesday, November 03, 2010

All persons are teachers :D | Batu Caves, Selangor

lensa nurrkasih:

Around a corner
Batu Caves

Sempat mengambil picture ini. Nenek ini kata, masa muda dulu dia selalu naik sampai ke atas (merujuk puncak Gua Batu Caves tu), tapi sekarang tidak lagi sebab dia telah berusia dan berkerusi roda.
 
lensa kecil: "Entry Batu Caves lagi??" tanya kawan saya. "Kenapa?". "Taklah, dah 3 entry tentang Batu Caves je." "Hehe..ok2. Tapi kalau ada lagi ko tak payah baca lah ye" :). Iye dah 3 entry tentang outing ke Batu Caves. Teruja sikit. Ok kali ini upload sikit lagi picture.

* Photography qoutes: 'Through photojournalism you learn that all persons are teachers.' - Anonymous -

6 nurr click(s):

ejai_eda said...

nampak cam best je.. jauh turun dari sabah untuk outing.. insyaAllah kalo takde aral Shah Alam nnt ader la.. hehhehe

Nurr Kasih said...

ejai_eda: x ada la en.ejai. biasa2 je..kebetulan ada peluang, ruang dan masa, so join je la..boleh tambah ilmu dr mereka2 yg berpengalaman :).

黄清华 Wong Ching Wah said...

Very good captures, reminds me to go there tomorrow just before Deepavali.

Sasa Al-Sharif said...

best jugak outing ramai2 camtu. nurr gerak dari sabah ka?

Nurr Kasih said...

Mr.Wong: thanks..i'll wait ur picture :)

Nurr Kasih said...

Sasa: ya best juga.mmg dr semnjung..