Friday, November 26, 2010

Go to Iran Exhibition | KLCC

lensa nurrkasih:

Iran Solo Exhibition
Kuala Lumpur Conference Center





lensa kecil: Saya pergi ke Iran Solo Exhibition dekat KLCC. Pelbagai barangan Negara Iran yang dipamerkan. Dari sekecil-kecil barangan cenderamata sehinggalah sebesar-besar jentera pun ada.

Satu cara untuk mempromosikan teknologi mereka. Banyak juga booth dibuka. Booth cenderamata, carpet, perabot rumah, peralatan hospital, lukisan dan macam-macam lagi. Lukisan-lukisan itu pun dibuat dari benang. Dari jauh nampak seperti lukisan, bila disentuh, ehh lukisan macam carpet la :).

16 nurr click(s):

cts said...

nice pic..

Nancy Poh said...

Kat Iran ker ni?? huhu..sebelah petronas twin tower ker tu?? heee..nice

afzan said...

mati-mati ingatkan gambar twin tower tu adalah carpet. ceh!

ejai_ej said...

hohohoho.. iran ini ke.. igtkan iran mana la td.. hehehheh

Nurr Kasih said...

cts: thanks ct :)

Nurr Kasih said...

Nancy Poh: hehe Iran Exhibition je..dkt KLCC je :)

Nurr Kasih said...

afzan: haha..nti suruh diaorg buat carpet klcc ye :).

Nurr Kasih said...

ejai_ej: Iran Exhibition la..klu btl pi Iran, orait juga hehe

yangyuyu said...

haha saspen, ingat pegi iran

Nurr Kasih said...

yangyuyu: hehe..suspen ye? x dpt pi iran btl2, pi exhibition je la he.

Faarihin said...

lebih tertarik dengan gambar yang last.. nampak projek bangunan yang pernah saya kerja dulu.. rindunya tmpt kerja tu..

Nurr Kasih said...

Faarihin: Klcc tmpt keje lama ke? atau bangunan sebelah klcc tu? tmpt lama mestilah rindu kan :)

Sasa Al-Sharif said...

ouh, aku sangka nurr ke iran. hehe.. ronda2 dengan kamera ya. best la

Nurr Kasih said...

Sasa: hehe..tajuk buat gempak je kan..ya ronda2, tp x byk pun dpt ambil gambar.

Faarihin said...

bangunan sbelah klcc yang tengah membangun tu.. yang ada perkataan Daewoo kat atas bangunan tu.. huhuhu.. tu lah tempat kerja lama saya.. hehehe..

Nurr Kasih said...

Faarihin: owh bangunan sebelah tu ke? rindu2 boleh jalan2 ke sana ^_^