Monday, November 29, 2010

When you stand for nothing

lensa nurrkasih:

Stand
Klcc

lensa kecil: Kadang-kadang kita rasa, kita sudah tahu apa yang kita tahu. Tetapi kita sebenarnya tidak mengetahui apa yang kita tahu dan kita sendiri kadang-kadang tidak tahu kita sebenarnya tidak tahu apa yang kita tahu itu.

10 nurr click(s):

Sasa Al-Sharif said...

alamak.. celaru aku dgn stetmen tu

Nurr Kasih said...

Sasa: haha..jangan dilayan kecelaruan itu..biar penulis je celaru hehe..

黄清华 Wong Ching Wah said...

Memang benar... tapi, semakin tua kita akan tahu apa kita nak ... I think...

Faarihin said...

hidup ni banyak sangat yang kita tak tahu.. semakin kita tahu semakin banyak yang kita tak tahu..

lepas ni mahu makan TAHU lah.. hehehe..(^__^)

yangyuyu said...

tau takpe hehehe

Nurr Kasih said...

Mr.Wong: ya semakin masa berlalu, semakin matang kita untuk lebih tahu apa yang kita sedia tahu..tahu apa yang kita nak dalam hidup kita...

Nurr Kasih said...

Faarihin: betul Faarihin, semakin kita mendalami apa yang kita tahu, semakin banyak yang kita tidak tahu rupanya..belajar dan terus belajar..

hehe macam nak makan TAHU jgk lah.. (^_^)

Nurr Kasih said...

yangyuyu: hehe..ye tau pun..

Sasa Al-Sharif said...

hadapi celaru dengan cool. hehe

Nurr Kasih said...

Sasa: betul2..hidup mesti cool hehe.