Friday, May 27, 2011

Pagi yang damai | Mutiara Damansara

lensa nurrkasih:

Pagi
Mutiara Damansara

Pagi | Burung | Mutiara Damansara

lensa kecil: Pagi ini hujan membasahi bumi. Udara segar dapat dihirup seadanya. Alhamdulillah, syukur :). Apapun yang datang... Pahit, kita belajar bersabar. Manis, kita melatih diri bersyukur.

* Salam Jumaat kepada semua ^_~.

22 nurr click(s):

NM02 said...

pagi yang dingin, jiwa yang tenang, perasaan yang mendamaikan...

best!

Faaein Talip Roy said...

pagi yang dingin di sini.. tapi sekarang bau-bau rumput selepas di mesin oleh pakcik kebun.. hehehe..

Nurr Kasih said...

~ NM02: Alhamdulillah :)

Nurr Kasih said...

~ Faaein: bau rumput lps dimesin?? hoho sgt rindu bau itu..nurr sgt suka faaein..sila kirimkan bau itu heheh..

Fieza79 said...

pagi ni sll dikait kan dgn suasana yg dingin sejuk dan tenang...suka suasana pagi..kalau boleh nak pagi tu lbh pnjg heheeee..

yangyuyu said...

nurr kasih, guna gree filter ke hihi...ok lunch time jgn lupa:)

Nurr Kasih said...

~ Fieza79: btl suka suasana pagi. damai. nak pagi lbh panjang kena bgun awal ye kak hehe..

Nurr Kasih said...

~ yangyuyu: he tne. ok jumpa lunch nanti :)

Amni said...

cantik!

yangyuyu said...

opps sbnrnya nak tulih green...hopefully awk leh join esok ye..hihi

Nurr Kasih said...

~ Amni: :)

Nurr Kasih said...

~ ummi: InshaAllah..klu xada apa2hal sy pn nak sgt join :).

Sasa Al-Sharif said...

konsep menarik dengan tema hijau :)

Nurr Kasih said...

~ Sasa: :)..xtau sesuai ke dgn tema hijau tu..hehe layan je la :D

hamzah ian said...

gmbr cun

Nurr Kasih said...

- hamzah ian: terima kasih :)

EB said...

Waaaa hijaunya......

Nurr Kasih said...

~ EB: terhijau :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

cantik damai jiwa

Nurr Kasih said...

~ MEQA: kehijauan selalunya mendamaikan :)

Faaein Talip Roy said...

hehehe.. bau rumput itu sudah tiada..

skang bau2 bumi dibasahi hujan pula.. hehehe..=]

Nurr Kasih said...

~ Faaein: hehe..bau2 bumi basah pun nurr suka :)..